Sraz Garde & Rapid 2017
GR 2017 – Orlické Hory
Sraz pro všechny nadšence, kteří vlastní vůz Škoda Garde nebo Škoda Rapid. Po loňském úspěšném infiltrování nových Rapidů opět i pro nadšence s novou Škodou Rapid a samozřejmě i pro ty, kteří mají Rapidy ještě z dob První Republiky.
Setkání začíná v ATC Rozkoš už v pátek 29. září 2017 v podvečerních hodinách, naplno však program vypukne až v sobotu 30. září 2017.
Na programu je volba elegance, spanilá jízda, krátká a jednoduchá automobilová orientační soutěž a také měřené jízdy pravidelnosti do vrchu.
V sobotu večer pak přijde řada i na nějaké zajímavé povídání a samozřejmě i na pokec s přáteli.Registrační formulář naleznete zde: http://www.hundertgang.cz/zpracovani/gr2017
Setkání začíná v ATC Rozkoš už v pátek 29. září 2017 v podvečerních hodinách, naplno však program vypukne až v sobotu 30. září 2017.
Na programu je volba elegance, spanilá jízda, krátká a jednoduchá automobilová orientační soutěž a také měřené jízdy pravidelnosti do vrchu.
V sobotu večer pak přijde řada i na nějaké zajímavé povídání a samozřejmě i na pokec s přáteli.Registrační formulář naleznete zde: http://www.hundertgang.cz/zpracovani/gr2017
Ubytování v ATC Rozkoš prosím rezervujte na stránkách kempu: http://www.atcrozkos.cz/o-autocampingu/online-rezervace/
Startovné je pro letošní GR2017 opět obligátních 200,- Kč.
UPDATE 10.9.2017
Dneska jsme se vrátili z najíždění a příprav letošního GR2017, takže tady je první várka důležitých informací.
Ubytování:
Po dnešním jednání v ATC Rozkoš víme, že ubytovací kapacity jsou stále volné. Jsou k dispozici ještě 2 nebo 3 spodní chatky (se sociálkami a kuchyňkou) a téměř všechny chatky horní (jen lůžka) Ve všech těchto chatkách je topení, takže případné zimy se bát nemusíme. Ceny se pohybují od 130,- osoba/noc v horní chatce a 175,- osoba/noc v chatce spodní (4lůžková za 700 na noc)
K tomuto je ještě třeba připočítat 70kč za vjezd auta do kempu. Zde je samozřejmě možné vyřešit vše zaparkováním na parkovišti nad kempem, které je ovšem nehlídané.
Pokud vše dobře dopadne s úřady, bude řazení na spanilou jízdu v kempu… ale tady zatím předbíháme.
Stravování:
Restaurace „Na Pláži“ je v kempu zamluvená, na sobotní večer jen pro nás. Bude možnost zamluvit polopenzi za cca. 180 Kč na osobu, my ji určitě využijeme.. 🙂 Jídelní lístek a všechny další informace dodám v samostatném e-mailu všem předregistrovaným pravděpodobně ještě tento týden
Obědy zajištěny v Motorestu Skalka dle vlastního výběru taktéž z hotovek, které budeme během tohoto týdne vědět 🙂
Spanilá jízda má cca. 22 Km a je to velmi příjemná projížďka. Mapky a všechny instrukce dostanete hned při registraci.
Soutěž Elegance:
Proběhne na náměstí v Opočně od 11:00 do 12:00 hodin, tedy před tím, než se rozjedeme do dalších soutěží.
AOS – Automobilová Orientační Soutěž:
je opět nepovinná, ale tentokrát je opravdu velmi krátká a jednoduchá. Budeme rádi, když si ji zajede co nejvíce posádek. Měří přibližně 30 km, během AOS je možnost jak natankovat, tak se naobědvat na Skalce. AOS účastníky přivede na trať Jízdy pravidelnosti do vrchu a její cíl je opět v Opočně na náměstí.
Jízdy pravidelnosti:
vzhledem ke zbědovalému stavu silničky na Šedivinách jsme museli najít alternativní trať, zde se na nás ovšem usmálo neuvěřitelné štěstí v podobě horečného asfaltování „kozích stezek“ a bývalých polních cest. Našli jsme velmi pěkný, bezpečný a technicky zajímavý úsek, který kdysi býval polní cestou a dnes se skví krásným novým asfaltem. Měřená trať je 1200 metrů dlouhá a je jak jinak než do mírného kopečka. 🙂
Úřady dotčených obcí vypadají celé taškařici nakloněny a tak se máte myslím na co těšit.
Ti, kdo nebudou chtít jet ani AOS, ani Jízdy pravidelnosti a nebudou se chtít na tyto soutěže ani podívat mohou zůstat na náměstí v Opočně a zde si projít třeba zdejší zámek a další pamětihodnosti.
Z Opočna pak budeme vypravovat ve 14:30, 15:30 a 16:30 menší skupinky, které se pojednou podívat do muzea v Kuksu.
Muzeum v Kuksu jsme navštívili také, nečekejte od tohoto muzea moc exponátů, je opravdu maličkaté, ne proto, že by neměli co ukazovat, ale nemají dostatečně opravené prostory k tomu aby do nich mohli vpustit veřejnost. Každopádně zde provádí postarší pán, který toho hodně pamatuje a jeho výklad je velmi zajímavý.
Přesun Opočno – Kuks je asi 30 km dlouhý, odtud pak budou jednotlivé skupiny odvedeny zpět do kempu
(v záloze máme ještě jedno muzeum – JAWA a ČZ v jedné vesničce po cestě ve kterém jsme zatím nebyli a musíme tedy tuto možnost ještě prověřit. Výhoda této alternativy je i ve zkrácení přejezdů o asi 25 kilometrů, takže pokud nám časově poteče do bot… 😉 )
V kempu pak večer Ivan Monev popovídá o další etapě svých cest a snad se i dozvíme o tom, jak vypáčit z Chilských úřadů zabaveného Rapida. Jak jsme již psali, bude zde i večeře. Zdejší kuchyni jsme samozřejmě museli vyzkoušet na vlastní kůži a byli jsme velmi spokojeni… 😋
A pak už jen vyhlášení výsledků a posezení u pivka…
Doufám tedy, že se tato představa srazu bude líbit a sejde se nás co nejvíce. 😀
Caiman
Výsledky soutěží:
Číslo | Jméno | Přezdívka | Lokalita | Elegance – Kategorie | Hlasů | Motor | Pravidelnost | Umístění | AOS body | AOS místo |
1 | Hubenej Jiříček 😀 | Skoro Praha | Garde Tuning | 2 | 130 / 135 | 00:01,91 | 123 | 13 | ||
2 | Ivan Monev | Ivan | Svět | xxx | x | 136 | ||||
3 | Karel Petr | Petkar | Horoušany | xxx | x | 136 | 00:00,06 | 1 | 130 | 7 |
4 | Karel Wiesner | Tample | Garde Originál | 27 | 742.12 | 127 | 9 | |||
5 | Oldřich Grygera | Hradec Králové | Rapid Tuning | 9 | 130 / 135 | 102 | 22 | |||
6 | Jiří Okénka | Praha 9 | Rapid Tuning | 1 | 136 | 116 | 16 | |||
7 | Martin Král | Troll | Nymburk | Rapid Originál | 1 | 130 / 135 | ||||
8 | Lubomír Voňka | Dvůr Králové n. L. | Rapid Tuning | 4 | 130 / 135 | 111 | 18 | |||
9 | Ivo Vrcek | Nový Bydžov | Rapid Tuning | 1 | 742.12 | 00:02,50 | ||||
10 | Jan Kos | Kosák | Rychnov nad Kněžnou | Rapid Originál | 1 | 136 | 00:00,34 | 3 | 124 | 12 |
12 | Josef Radocha | Josef.Radocha | Lhota Netreba | xxx | x | 60kW | ||||
13 | Jan | Honzino | Hradec Kralove | Nový Rapid Spaceback | 12 | 60kW | 00:05,56 | 3 – Nový | 115 | 17 |
14 | Jan Novotný | Jesenice | Rapid Tuning | 80kW | ||||||
15 | Jiří a Klárka Najmanovi | Caimani | Poděbrady | Garde Tuning | 9 | 136 | ||||
16 | Péter Kovács | Peti | Nitriansky kraj | Nový Rapid Sedan | 46 * | 60kW | ||||
17 | Patrick Dangel | Páťa | Starý Kolín | Rapid Tuning | 6 | 40kW | 115 | 17 | ||
18 | Milan Kropáček | Nové Zámky, SR | Garde Originál | 10 | 742.12 | 00:03,09 | 92 | 23 | ||
20 | Kornoušek Bohuslav | Pardubice | Rapid Tuning | 130 / 135 | ||||||
21 | Daniel Říha | DanR | Trutnov | Garde Originál | 24 | 742.12 | ||||
23 | Tomáš Pros | Hosín | Nový Rapid Sedan | 80kW | ||||||
27 | Zdeněk Chmelař | Jeseník | Rapid Originál | 136 | ||||||
31 | Robert Sachse | Ferobert | Ostrava!!! | Rapid Tuning | 1 | 130 / 135 | 00:01,78 | 116 | 16 | |
32 | Miroslav Kunst | Nýřany | Rapid Originál | 8 | 130 / 135 | |||||
35 | Miloš Dvořák | Bajou | Brno venkov | Garde Originál | 742.12 | 00:00,25 | 2 | 60 | 28 | |
43 | Radek Sršeň | Dobříš | Nový Rapid Spaceback | 83 * | 80kW | |||||
50 | Ing. Rajnoch Vladimír | Plzeň | Rapid Originál | 1 | 136 | 125 | 11 | |||
55 | Jiří Máčel | Tomsal55 | Praha 10 Malešice | Garde Originál | 7 | 742.12 | 00:00,43 | 2 | 55 | 29 |
58 | Michal Jindrich | Plzen-jih | Garde Originál | 38 * | 742.12 | |||||
61 | Bohumil Staněk | Pelhřimov | Rapid Originál | 136 | ||||||
66 | Karel Pluhovský | Jablonec nad Nisou | Rapid Tuning | 2 | 136 | 00:02,82 | 129 | 8 | ||
67 | Gejda Oldřich | Kroměříž | Nový Rapid Sedan | 4 | 60kW | |||||
68 | Petr a David Veselíkovi | Rapido | Kostomlaty nad Labem | Rapid Tuning | 2 | 136 | ||||
69 | Vláďa Toman | Lipec | Rapid Originál | 2 | 742.12 | 00:00,12 | 1 | 64 | 27 | |
70 | Gejda Oldřich | Kroměříž | Nový Rapid Sedan | 60kW | ||||||
71 | Koloman Kovacs | Kapo | Nitriansky kraj | Nový Rapid Sedan | 18 | 90kW | ||||
72 | Pavel Kom. | Pavlin | Usti nad Orlici | Rapid Tuning | 27 * | 136 | 00:03,25 | 122 | 14 | |
81 | Martin Ježek | Jéža | Pardubice | Rapid Originál | 1 | 136 | ||||
84 | Milan Zámiš | Myschaak | Kutná Hora | Garde Originál | 5 | 742.12 | 00:00,53 | 3 | 144 | 1 |
85 | Oldřich Surových | Praha 9 | Rapid Originál | 7 | 130 / 135 | 00:01,00 | 2 | 122 | 14 | |
88 | Jaroslav Horna | Železný Brod | Rapid Originál | 1 | 130 / 135 | |||||
89 | Michal Zajíček | Mišule | Neratovice | Rapid Originál | 7 | 136 | 00:03,41 | 110 | 19 | |
91 | Lukáš | Javor | Časlav | Nový Rapid Sedan | 15 | 90kW | ||||
96 | Michal | Smejkal | Hořice | Nový Rapid Spaceback | 60kW | |||||
100 | Roman Helmer | Plzeň-sever | Rapid Originál | 49 * | 130 / 135 | |||||
120 | Jaroslav Jun | Jarda | Vysočina | Rapid Originál | 742.12 | 00:00,11 | 2 | |||
130 | Jan Hruška | Apple | Čáslav | Rapid Tuning | 12 | 130 / 135 | jen jedna jízda | 138 | 4 | |
131 | Jirka | Calimero | Ostrava | Původní Rapid | 136 | |||||
135 | Aleš Křivský | Staré Splavy | Rapid Tuning | 14 | 136 | 00:02,56 | 108 | 20 | ||
136 | Vladimir | Jelda | Svatý mikuláš | Rapid Originál | 8 | 136 | 134 | 5 | ||
146 | Petra Burešová | Vysočina | Rapid Tuning | 136 | ||||||
228 | Petr Páník | Plašan | Nýřany | Rapid Originál | 136 | |||||
324 | Jakub Blažek | jakub136 | Ráječko | Rapid Tuning | 8 | 136 | 00:01,10 | 140 | 3 | |
430 | Jan Procházka | Most | Rapid Originál | 4 | 130 / 135 | 00:00,04 | 1 | 124 | 12 | |
666 | Štucka | Patrik | OSTRAVA !!! | Rapid Tuning | 3 | 80kW | 00:03,87 | 2 – Nový | 111 | 18 |
1926 | Václav Němec | RetroŠkodaFamily | Ledeč nad Sázavou | xxx | x | Special | 00:00,50 | 3 | 132 | 6 |
1935 | Jindra Říha | Trutnov | Původní Rapid | 83 * | 30kW | |||||
1948 | Dalibor Válek | Klimkovice | Nový Rapid Spaceback | 23 | 80kW | 00:00,54 | 1 – Nový | 143 | 2 | |
1973 | Petr Zarboch | Boskovice | Rapid Originál | 7 | 136 | jen jedna jízda | 125 | 11 | ||
1977 | Zuzana | zuli77 | Nové Strašecí | Rapid Tuning | 2 | 130 / 135 | jen jedna jízda | 123 | 13 | |
1982 | Petros Atanasiadis | Praha | Garde Originál | 3 | 742.12 | 00:00,84 | 140 | 3 | ||
1983 | Petr Březovský | Petr | 28504 | Garde Originál | 7 | 742.12 | ||||
1984 | Kubis Marek | Ostrava | Garde Originál | 19 | 742.12 | 00:02,48 | 123 | 13 | ||
1985 | Kornoušek Bohuslav | Pardubice | Rapid Tuning | 40kW | ||||||
1986 | Radek | Radek | Židněves | Rapid Originál | 130 / 135 | |||||
1987 | Vlaďimír Chalupský | Myšánek | Zvole okres Šumperk | xxx | x | 130 / 135 | 00:00,69 | 3 | 104 | 21 |
1989 | Markéta Pohlová | Markéta | Harrachov | Rapid Originál | 136 | |||||
1990 | Jiří Skula | * | Kladno | Rapid Tuning | 136 | |||||
2008 | Vladimír Dobiáš | Nové Město na Moravě | Rapid Originál | 1 | 130 / 135 | 00:03,53 | 126 | 10 | ||
2016 | Zdenek Fabianek | Zdenda | Heroltice okr. Sumperk | Rapid Tuning | 2 | 80kW | ||||
2017 | vich pavel | vich | Choteč okr Jicin | Původní Rapid | 10 | 130 / 135 | 00:02,62 | 130 | 7 | |
7312 | Petr Lang | Pítr | Plzeń-Jih | Rapid Originál | 6 | 136 | 00:02,05 | |||
700 | David Postolka | Nový Rapid Spaceback | 26 * | 90kW | ||||||
701 | Michal Petrák | Rapid Originál | 11 | 136 | 00:04,03 | 111 | 18 | |||
702 | Jiří Filipovský | Rapid Originál | 7 | 130 / 135 | 00:01,36 | 84 | 24 | |||
703 | Miroslav Kosina | Rapid Tuning | 14 | 130 / 135 | 00:01,34 | 3 | ||||
704 | Michal Valkovič | xxx | x | 130 / 135 | 00:03,69 | 74 | 25 | |||
705 | Jan Dvořáček | Rapid Tuning | 23 | 136 | ||||||
706 | Kučera Petr | Garde Originál | 2 | 742.12 | 00:00,12 | 1 | 118 | 15 | ||
707 | David Nezdařil | Rapid Originál | 1 | 136 | ||||||
708 | Jan Hurdálek | Rapid Originál | 7 | 136 | 00:03,03 | 104 | 21 | |||
709 | Petr Blížkovský | Rapid Tuning | 1 | 742.12 | 00:02,69 | 68 | 26 | |||
Bezpik | 00:01,63 |
Sraz byl super. Děkujeme.
– posádka č. 8 RT –